نارضایتی گسترده کاربران از اینترنت؛ تنها ۲.۴ درصد “بسیار راضی” هستند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که تنها ۲.۴ درصد از کاربران اینترنت در ایران از کیفیت خدمات رضایت “بسیار” دارند. این در حالی است که ۱۷ درصد “تا حدی راضی” بوده‌اند، اما بخش قابل توجهی از کاربران، شامل ۴۱ درصد، “چندان راضی” و ۳۸ درصد نیز “اصلاً راضی” نیستند.

بر اساس این گزارش، حدود ۱۵ میلیون نفر از جمعیت بالای ۱۵ سال کشور، معادل ۲۳ درصد، به طور کلی از اینترنت استفاده نمی‌کنند. همچنین، استفاده گسترده از ابزارهای فیلترشکن و VPN در میان کاربران ایرانی مشهود است، به طوری که ۸۵ درصد از آنان از این ابزارها بهره می‌برند. بیشترین میزان دسترسی به اینترنت نیز در گروه سنی زیر ۵۸ سال مشاهده می‌شود.

منبع: khabaronline_ir